Nieuwe huisstijl voor Van Duuren
Vanaf februari beschikt Van Duuren over een nieuwe, moderne website. De lancering van de site is een onderdeel van de lancering van een nieuwe huisstijl. Deze huisstijl zal ook zichtbaar zijn in de nieuwe wagens die voor Van Duuren gaan rijden.
De website, ontwikkeld door Bambuu en 15Twelve Design, kenmerkt zich door een frisse uitstraling en biedt veel informatie, over onder meer alle bestemmingen, de medewerkers en nieuwe ontwikkelingen bij het bedrijf.
Het creatieve concept voor de nieuwe huisstijl werd ontworpen door het gerenommeerde Studio Bas. De nieuwe stijl past uitstekend bij de fase waarin Van Duuren zich bevindt, zegt directeur Jeroen van Duuren: “Ons bedrijf is altijd in beweging. De afgelopen tijd zijn er wederom een aantal zaken veranderd, allemaal met als doel om de beste en meest klantvriendelijke logistieke dienstverlener te blijven.
Bij dat streven is het belangrijk om ook van tijd tot tijd te kijken naar de manier waarop we ons presenteren. Daarom hebben we deze nieuwe huisstijl ontwikkeld. Ook qua ‘look & feel’ willen wij immers een moderne organisatie blijven.”